Total Pageviews

Monday, February 14, 2011

pikum itu pekida ker?????

pelik aku dengan bangsa melayu sekarang berlumba2 membuat kumpulan ,satu yang bagus tapi apa yang aku tengok pertubuhan2 itu majoriti menjurus  kepada sesuatu yang tak ada arah tujuan langsung.Sebagai contoh ada satu  kumpulan baru kononnya aliran 3 line 77 iaitu PIKUM.Ntahapaapantah punya kumpulan(sebenarnya aku langsung tak respek mereka ni.....kerana pertama aku sendiri kawan baik kepada Awie dan orang kanan Awie adalah Turbo iaitu anak tawau......),aku juga berhubung baik dengan saudara mizi iaitu setiausaha PEKIDA Hulu Langat dan setelah menyiasat bahawa kumpulan ini sebenarnya tiada kena mengena langsung dengan PEKIDA atau mana mana 3line.aku memiliki ramai kenalan dalam 36 Shamelin Perkasa,36 Bukit bintang dan beberapa lagi ranting yang tak perlu aku katakan.  Antara percanggahan kumpulan PIKUM ini konon nya silat KALAM walhal  asas pekida dan  3line adalah silat gayong dan cekak hanafi,melainkan 24 yang menjurus pada taekwondo(pengasasnya adalah adik kepada isteri tun ahmad badawi).   Lucu kononnya mereka melakukan latihan silat di area  bukit  antarabangsa selangor haram sekali pun aku tak nampak.....setakat dok melepak kat kedai mamak adalah!!  Sebagai seorang pengamal perubatan tradisional 9 wali...aku tahu benar atau tidak seseorang itu memiliki ilmu kebatinan..... apa yang aku rasakan semua ahli PIKUM in ipenuh berisi KESOMBONGAN dan KEBODOHAN!!!!siap ada abang perang lagi!!!!!!!  Pernah juga seseorang pengasas kumpulan ini ajak aku join tapi aku tolak mentah2 atas dasar pengalaman aku.....lagipun seawal penubuhan mereka sudah mulai menunjuk taring (taring palsu)....beberapa kali aku perlekehkan mereka dan aku kutuk mereka apa bila  aku dapat tahu yang ahli mereka  dibantai sewaktu berada di SRI RAMPAI! yang melucukan ayahanda mereka tak berbuat apa kecuali ..."HALALKAN JER"....malang betul mereka ni.......tapi eksen macam langsi!!!!aku yang pailang ni pun tak lah macam mereka ni ..........nasib baik mereka tak hidup di tawau sabah.........So aku nak nasihat kan lah mereka2 ini agar tak menjadi kerbau......lagipun abang perang mereka sekarang dah peringkat BCC(balaci cibai celaka).......kalau ada yang terasa....apa yang boleh aku katakan LANTAK LU!!! sekian terima kasih....

No comments:

Post a Comment